۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

«هم‌خانه» در باشگاه تماشایی می‌شود/ همراهان خاموش زندگی

«هم‌خانه» در باشگاه تماشایی می‌شود/ همراهان خاموش زندگی

 گالری باشگاه از روز جمعه ۶ مهر میزبان کارنمای گروهی ‌«هم‌خانه» با همکاری علی رضوانی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه و کارنمای گروهی ‌«هم‌خانه» جمعه شم مهر در گالری باشگاه افتتاح می‌شود. این کارنما با آثاری از پرویز ابیضی، امیرحسین اسماعیلی، مهدی بابایی، علیرضا ترابی، ندا غیوری، ندا میرحسینی، نیکا نظری و مصطفی هامانی شکل گرفته است.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «در جهانی که به سرعت در حال تغییر است، طبیعت بی‌جان اغلب به‌عنوان نمادی از سکون و ایستایی تلقی می‌شود؛ گویی تنها در حاشیه‌ زندگی انسان جای دارد. در نمایشگاه پیش رو ما به جست‌وجوی لایه‌های پنهان این ایستایی می‌رویم، جایی که سکوت اشیاء، خود به معنایی از حیات و زیست بدل می‌شود. هم‌خانه، نگاهی به جهان پیرامون است؛ جستجویی برای یافتن حیات در جایی که انتظارش را نداریم. این نمایشگاه با طرح پرسش از ماهیت اشیاء و نسبت آن‌ها با انسان، ما را به چالشی دعوت می‌کند که آیا آنچه بی‌جان می‌پنداریم، حقیقتاً خالی از حیات است؟ یا شاید زندگی در اشکال و ابعادی پنهان در دل همین اشیاء جاری‌ است. «هم‌خانه» به ما یادآوری می‌کند که زیست، محدود به جنبش‌های ظاهری نیست؛ حتی در دل اشیاء و طبیعت بی‌جان، نوعی حیات نهفته است؛ حیاتِ خاموشی که با زیست ما در پیوند است و با ما به‌طور همزمان، همزیست و هم‌خانه است.»

«هم‌خانه» روز جمعه ۶ مهر در گالری باشگاه به نشانی کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه دوازدهم، پلاک سیزده، طبقه ۳ افتتاح می‌شود و تا ۱۶ مهر برقرار خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند. گالری باشگاه شنبه‌ها تعطیل است.

کد خبر 6234801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha